fredag den 18. marts 2011

- Tiden går.

Jeg ved ikke om vi kan nå alt det, vi gerne vil.
Det er svært at tænke på. At gå glip af al tiden med dig :-/
Bliv hos os. Så længe du nu kan. Ønsker stadig at du kunne
se mig vokse op, men det er godt nok, hvis jeg bare får et år
med dig eftersom du lider så meget.

Husk jeg elsker dig, mor.
Jeg er glad for at du læser min blog. Den er trodsalt dedikeret til dig!

I love you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar