onsdag den 16. marts 2011

- Minderne.

Jeg savner at grine med dig. Når vi tager på shoppetur og
fjoller rundt. Du er min bedste ven. Jeg savner alt det, vi gjorde
inden du blev syg. Jeg savner det virkelig. Og jeg glæder mig
rigtig meget til at vi får de tider tilbage. Du klarer den, mor.

Glæd dig til at se min blog. Jeg dedikere den til dig. Du er den
bedste mor nogen sinde. Jeg elsker dig virkelig, virkelig højt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar