fredag den 18. marts 2011

- Jeg blir aldrig den samme igen.

Det her har ændret mig og jeg tror aldrig at 
jeg blir den samme igen. Det skræmmer mig.
Også dét at vi aldrig bliver en hel familie igen.
Det dræber mig langsomt :-( FML! intet er retfærdigt
længere. Det er virkelig virkelig trist det her.

- Hvad skal jeg gøre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar