Denne blog er dedikeret til min Mor. Hun er den mest fantastiske kvinde på denne jord. Hun lider af kræft og har måske ikke så længe igen. Jeg vil vise hende hvert ét indlæg for at håbe det giver hende håb og hun bliver længere. Be' en bøn for hende, tænd et lys - Hjælp mig med at give MIG håb. Jeg elsker min mor mere end noget andet.
fredag den 18. marts 2011
- Jeg blir aldrig den samme igen.
Det her har ændret mig og jeg tror aldrig at
jeg blir den samme igen. Det skræmmer mig.
Også dét at vi aldrig bliver en hel familie igen.
Det dræber mig langsomt :-( FML! intet er retfærdigt
Ingen kommentarer:
Send en kommentar