fredag den 18. marts 2011

- Tankerne strømmer ind.

Det er lort det her!
Jeg er fortabt.
Du må ikke forlade denne verden.
Jeg er ikke færdig med at elske dig.
Eller med at nyde tiden med dig.
Du skal blive på jorden.


</3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar