Denne blog er dedikeret til min Mor. Hun er den mest fantastiske kvinde på denne jord. Hun lider af kræft og har måske ikke så længe igen. Jeg vil vise hende hvert ét indlæg for at håbe det giver hende håb og hun bliver længere. Be' en bøn for hende, tænd et lys - Hjælp mig med at give MIG håb. Jeg elsker min mor mere end noget andet.
fredag den 18. marts 2011
- Tankerne strømmer ind.
Det er lort det her! Jeg er fortabt. Du må ikke forlade denne verden. Jeg er ikke færdig med at elske dig. Eller med at nyde tiden med dig. Du skal blive på jorden.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar