onsdag den 16. marts 2011

- Mor.

Du er meget syg lige nu. Og det har du været i et år nu.
Jeg troede at det var på vej mod lysere tider, men lige når
man håber allermest så bliver det så slemt! :-/
Den næreste familie bor i huset, og vi ligger alle søvnløse
med tanker om, hvis du forsvandt. Jeg elsker dig virkelig højt
& er begyndt at sige det til dig hver dag. Det er måske dumt,
men jeg vil ikke pludselig stå i situationen, hvor jeg fortryder jeg
ikke gjorde det nok, mens jeg kunne. Jeg vil vise dig det her
indlæg imorgen og fortælle dig at du er min verden, og jeg håber
at du kommer igennem det her. Jeg er på computeren for første gang
i flere uger. Jeg har siddet ved din sengekant, og bare snakket,
mens du har slappet af. Jeg har gjort alt for dig. Fordi du fortjener det
bedste og det er ikke fair, at du er så syg, når du er sådan et godt
menneske. Men du skal nok vinde over kræften! Bare bliv ved med
at tro på det, for det gør vi. Vi elsker dig mere end noget andet.
Især mig. Du har gjort mig til den, jeg er idag. Og uden dig - var jeg
ikke engang blevet født. Du gav mig livet, jeg giver dig alt, jeg har.

Jeg elsker dig mor. Forevigt.

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare smukke ord - jeg læste det med en klump i halsen.. Hvor er det dejligt at høre hvor stærk du og din familie er for din mor.. Og jeg håber det bedste for jer alle!

    En masse tanker herfra!

    - Annesofie
    www.lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet