Jeg vil bare have at du har det godt.
Men det har du ikke. Det er virkelig noget
der kan ramme mig dybt i hjertet. Det
er som en kniv. Jeg ønsker dig det bedste! :'(
Jeg vil altid være der for dig. Jeg vil sidde
ved din sengekant og snakke med dig i timer
hvis du ber mig om det. Bare for at gøre dig
glad. Bare for at lytte til din smukke stemme.
Du er den smukkeste kvinde i verden. Også
den sødeste.
Din lille pige Anja. Jeg elsker dig, Mor. Virkelig inderligt!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar